REKLAMA
Znaleziono 8298 wyników
We Wrocławiu trwa budowa nowej trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu trwa budowa nowej trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór [FILM]
W stolicy Dolnego Śląska powstaje Trasa Autobusowo-Tramwajowa na Nowy Dwór (TAT). Jest to największa inwestycja komunikacyjna we Wrocławiu od 1949 r., kiedy wybudowana została linia tramwajowa na Leśnicę. To łącznie 6,8 kilometrów trasy autobusowo-tramwajowej, dwa wiadukty: 160-metrowy nad torami kolejowymi i 22-metrowy nad ulicą Smolecką.
TAT na Jagodno. Rusza kolejny etap prac, będą zmiany dla mieszkańcówartykuł
Pokaż artykuł
TAT na Jagodno. Rusza kolejny etap prac, będą zmiany dla mieszkańców
Od piątkowego wieczora zmieni się organizacja ruchu na wrocławskim Jagodnie. To efekt wejścia w kolejny etap prac przy budowie nowej trasy, którą najpierw pojadą autobusy MPK, a docelowo także tramwaje.
[Warszawa] Grzybowska 4inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Grzybowska 4
Warszawa, Wola, Grzybowska 4
[Warszawa] Dom Pod Szóstkąinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Dom Pod Szóstką
Warszawa, Żoliborz, Ficowskiego 6
[Warszawa] Akademik Foxtrotinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Akademik Foxtrot
Warszawa, Mokotów, Woronicza 37
[Warszawa] Ogrody Wilanów IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Ogrody Wilanów II
Warszawa, Wilanów, Zdrowa
Nowy dworzec Warszawa Zachodnia zwiększy rolę kolei nie tylko w stolicy [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Warszawa Zachodnia zwiększy rolę kolei nie tylko w stolicy [FILM + ZDJĘCIA]
Ze stacji Warszawa Zachodni korzystają podróżni pociągów dalekobieżnych regionalnych i aglomeracyjny...
Szybciej i wygodniej koleją z Warszawy do Lublinaartykuł
Pokaż artykuł
Szybciej i wygodniej koleją z Warszawy do Lublina
Korzystamy już z efektów przebudowy trasy z Otwocka do Lublina – szybciej i wygodniej jedziemy z Warszawy do stolicy Lubelszczyzny. Dla lepszych podroży zmienia się także odcinek od Warszawy Wschodniej do Wawra. Inwestycja o wartości ponad 4 mld zł współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej, z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. W przygotowaniu jest kolejny odcinek od stacji Warszawa Wawer do Otwocka.
Warszawa Zachodnia – budowa łącznika i zmiany w komunikacji podmiejskiej [MAPY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – budowa łącznika i zmiany w komunikacji podmiejskiej [MAPY]
Połączenie między liniami warszawskiej średnicy dalekobieżnej i podmiejskiej, to jeden z istotnych elementów przebudowy Warszawy Zachodniej. Specjalny łącznik umożliwi przebudowę stacji i usprawni ruch kolejowy w stolicy. Zakres prac od 19 grudnia wymaga znacznych zmian w rozkładzie jazdy na linii podmiejskiej. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
[Warszawa] Czekoladowy najemca w FACTORY Warszawa Annopol – otwarcie już za tydzieńartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Czekoladowy najemca w FACTORY Warszawa Annopol – otwarcie już za tydzień
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych na świecie – Lindt – otworzy sklep w FACTORY W...
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopolartykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na dwa miesiące w Cent...
Starą "Zakopianką" już nie pojedziemyartykuł
Pokaż artykuł
Starą "Zakopianką" już nie pojedziemy
W piątek, 30 sierpnia, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzy dla kierowców nową, dwujezdniową drogę krajową nr 47 z Rdzawki do Nowego Targu. Równocześnie zamknie możliwość przejazdu do Krakowa dotychczasowym przebiegiem tej trasy, prowadzącym m.in. przez Klikuszową. Kierowcy jadący od strony Tatr i Pienin na nową trasę będą mogli wjechać na dwóch węzłach – Nowy Targ Zachód (skrzyżowanie z ul. Ludźmierską, DW957) i Nowy Targ Południe (skrzyżowanie z ul. Krakowską).
Warszawa Zachodnia – kolejny etap pracy przy budowie łącznika średnicy z linią dalekobieżną [ZDJĘCIA] artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – kolejny etap pracy przy budowie łącznika średnicy z linią dalekobieżną [ZDJĘCIA]
Przebudowa Warszawy Zachodniej wchodzi w kolejny etap. Wykonawca postawił mur oporowy potrzebny do budowy łącznika między liniami warszawskiej średnicy dalekobieżnej i podmiejskiej. Łącznik umożliwi przebudowę stacji i usprawni ruch kolejowy w stolicy. Zakres prac zaplanowany od 11 do 21 kwietnia br. wymaga zmian w rozkładzie jazdy na linii podmiejskiej. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
[Kraków] Ruszają przygotowania do budowy  tramwaju na Azoryartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Ruszają przygotowania do budowy tramwaju na Azory
Zarząd Inwestycji Miejskich rozpoczął przygotowania do realizacji programu funkcjonalno-użytkowego,...
[śląskie] Jaworzno: SNC-Lavalin odwołuje się od decyzji Tauronu do KIOartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Jaworzno: SNC-Lavalin odwołuje się od decyzji Tauronu do KIO
Konsorcjum SNC-Lavalin złożyło do Krajowej Izby Odwoławczej odwołanie od decyzji Tauron Wytwarzanie...
W Warszawie powstanie centrum badawczo-rozwojowe Polfy artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie centrum badawczo-rozwojowe Polfy
Planowana inwestycja 7R City Park Warsaw Airport III przy ul. Osmańskiej w Warszawie to kompleks dwó...
Podpisano umowę na realizację obwodnicy Stargardu w ciągu DK20artykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na realizację obwodnicy Stargardu w ciągu DK20
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na realizację obwodnicy Stargardu w ciągu DK20. Trasa o długości 4,5 km ominie miasto od wschodu. Kontrakt o wartości ponad 76 mln zł w systemie Projektuj i buduj zrealizuje firma Strabag. Zakończenie inwestycji z Programu budowy 100 obwodnic planowane jest w IV kwartale 2027 roku.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA